Prijs-kwaliteit verhouding

Om maar met de deur in huis te vallen: het is niet altijd eenvoudig. De prijs-kwaliteitverhouding zo inrichten dat de juiste balans gevonden wordt. Het is ook voor leveranciers van trainingen een complexe puzzel. Je wil de beste kwaliteit voor de opdrachtgever en tegelijkertijd moet het prijskaartje zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor de organisatie.

De verhouding tussen prijs en kwaliteit moet in balans zijn. Is de prijs van een trainingstraject te hoog? Grote kans dat u als opdrachtgever niet in zee zal gaan met een bureau wat deze training aanbiedt in die vorm. Laat de kwaliteit te wensen over? Ook al was de prijs scherp, is er een grote kans dat u niet terug zult komen voor een vervolgtraject. De prijs-kwaliteit verhouding, het blijft vaak een struikelblok voor beide organisaties.

Door goed te luisteren naar de wensen van de opdrachtgever proberen wij een traject te ontwikkelen dat zo goed mogelijk aansluit bij de wensen van de klant. Door te kijken wat er echt gevraagd wordt en nodig is, scheiden wij hoofd van bijzaken. Op deze manier verzorgen wij een trainingstraject wat naadloos aansluit op uw behoeften. Dit levert u als klant een traject op wat u perfect gegoten zit en eerlijk qua prijs is.

Zeker binnen de gezondheidszorg, waar wij ook regelmatig opleidingstrajecten verzorgen, zijn de budgetten krap. Veel instellingen moeten met beperkte middelen op zoek naar de beste aanbieder. U wilt er zeker van zijn dat iedere euro een welbestede is. Dat begrijpen wij Reframe maar al te goed. Daarom zetten wij ons iedere dag in om voor u de beste trajecten te ontwikkelen tegen een eerlijke en scherpe prijs. Zo kunnen wij professionals uit verschillende branches de opleiding bieden die zij verdienen.

Bij Reframe zijn wij geïnteresseerd hoe u tegen het onderwerp prijs-kwaliteit aankijkt. Wat vindt u bijvoorbeeld essentieel in deze puzzel? Hoe zorgt u dat u een weloverwogen beslissing maakt? Wij nodigen u uit te reageren via ons contactformulier of u kunt bellen naar: 013- 580 15 36. Door samen ervaringen uit te wisselen kunnen wij elkaar verder helpen.

Ferry van Mourik, directeur en oprichter Reframe.

2019 logo vrijstaand 1

Volg Reframe op social media: